در حال بارگذاری فایل ...
اپ کافه قنادی لانیادسترسی آسان‌تر
جستجو کنید...
طرز تهیه قهوه پرتقالی

قهوه پرتقالی

 

خیلی وقت‌ها پیش میاد که از طعم تلخ قهوه خسته میشیم و این نوشیدنی همیشگی یجورایی برامون یکنواخت میشه. حتی طرفدارهای دو آتیشه قهوه هم خیلی وقت‌ها دوست دارن یه تنوعی به خرج بدن و قهوه با طعم‌های جدید رو انتخاب کنن. قهوه پرتقالی یه نوشیدنی شیک و خوشمزه‌اس که هم می‌تونید به صورت گرم درستش کنید و هم به صورت خنک. البته تو این روزای گرم تابستونی بیشتر افراد نوشیدنی‌های خنک رو ترجیح میدن بنابراین ما هم امروز طرز تهیه قهوه پرتقالی خنک رو براتون آماده کردیم. رسپی این قهوه پرتقالی خیلی راحته و با چند تا مواد ساده در خونه می‌تونید این قهوه خوش طعم رو برای خودتون، اعضای خونواده یا برای مهمونی‌ها و دورهمی‌هاتون استفاده کنید. 

تنها نکته‌ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که در هنگام خرید قهوه اسپرسو حواستون باشه تا از قهوه‌های باکیفیت و تازه رست شده و تازه آسیاب شده سفارش بدید تا طعم نوشیدنیتون فوق العاده بشه.

 

مواد لازم برای تهیه قهوه پرتقالی:

 

سیروپ پرتقال یا سن ایچ پرتقال به اندازه کف لیوان سرو
ورقه‌های پرتقال 3 الی 4 عدد
نوشیدنی انرژی زای هایپ به اندازه نصف لیوان سرو
قهوه اسپرسو یک شات
یخ قالبی چند عدد
برگ نعناء برای تزیین

 

طرز تهیه قهوه پرتقالی
(برای تماشای ویدئو بصورت تمام صفحه، بر روی گزینه‌ای که در قسمت پایین سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.)
  1. از نیم ساعت قبل از شروع به درست کردن قهوه پرتقالی بهتره تا مقداری سیروپ پرتقال یا سن ایچ پرتقال رو داخل یک لیوان بریزید و پرتقال‌های اسلایس شده یا ورقه ورقه شده رو داخل اون سیروپ بخوابونید.
  2. حالا لیوان سرو رو بردارید و اسلایس‌های پرتقال رو داخل لیوان بریزید.
  3. در مرحله بعدی یخ‌های قالبی رو به پرتقال‌ها اضافه کنید.
  4. حالا نوبت اضافه کردن نوشیدنی انرژی زاست. ما توی این ویدئو از هایپ استفاده کردیم اما شما می‌تونید از هر نوع نوشیدنی گازدار یا انرژی زای دیگه‌ای که دلتون می‌خواد استفاده کنید.
  5. در اخر هم یک شات قهوه اسپرسو که از قبل دم کردید و گذاشتید که سرد بشه رو روی مواد قبلی بریزید. ما توی این ویدئو از قهوه اسپرسو اورو لانیا استفاده کردیم اما شما می‌تونید با توجه به میزان کافئین مورد استفاده‌تون و میزان تلخی‌ای که دوست دارید، از انواع دیگه‌ای از قهوه‌های اسپرسو استفاده کنید. طرز تهیه قهوه اسپرسو با موکاکرم رو هم که قبلا توی یک پست مجزا بهتون آموزش دادیم. شما همچنین می‌تونید به جای دم کردن اسپرسو، از قهوه فوری هم استفاده کنید به این صورت که یک قاشف از اسپرسوی فوری رو در یک فنجون آب گرم بریزید و هم بزنید و بزارید تا خنک بشه بعد به مواد قبلی اضافه کنید. اسپرسو فوری چیه؟ نگران نباشید می‌تونید از همین محصولاتی که در قسمت پایین براتون آوردیم کلیک کنید و با این محصول پر کاربرد آشنا بشید.
  6. در آخر هم می‌تونید با یک برگ نعناء یا یک اسلایس پرتقال نوشیدنی رو تزئین کنید. 

قهوه پرتقالی طعم منحصر بفردی داره و کافیه تا یک بار از اون استفاده کنید تا طرفدارش بشید.

محصولات مرتبط با قهوه پرتقالی
ارتباط با ما
کافه قنادی لانیا
تماس با ما:۰۹۳۶۲۵۱۴۲۸۷

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کافه قنادی لانیا می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین