در حال بارگذاری فایل ...
اپ کافه قنادی لانیادسترسی آسان‌تر
جستجو کنید...
طرز تهیه آیس کافی

 

آیس کافی

 

توی روزهای گرم بهار و تابستون آیس کافی رفیقته! مخصوصا با این روشی که ما توی این پست بهتون آموزش میدیم. آیس کافی یک نوشیدنی خنک و شیکه که به راحتی می‌تونید توی خونه درست کنید و توی مهمونی‌ها و دورهمی‌ها از مهمون‌هاتون پذیرایی کنید. برای هر چه قشنگ‌تر شدن این نوشیدنی لازمه که بتونید فوم شیر درست کنید. هر چی فوم شیر بیشتری بر روی آیس کافی بریزید، اون جذاب‌تر میشه و طعم و قیافه بهتری به خودش میگیره. حالا بیاید تا با هم آموزش این نوشیدنی جذاب و دلبر رو یاد بگیریم.

 

مواد لازم:

یخ های قالبی قهوه به اندازه کافی
شیر سرد نصف لیوان
پودر نسکافه گلد یک قاشق چایخوری
شکر یک قاشق چایخوری
آب 2 قاشق غذاخوری
پودر کاکائو برای تزئین
طرز تهیه آیس کافی
(برای تماشای ویدئو بصورت تمام صفحه، بر روی گزینه‌ای که در قسمت پایین سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.)
  1. اول از همه باید یخ‌های قهوه رو که به صورت قالبی از قبل تهیه کردید رو داخل لیوان سرو بریزید. برای درست کردن این یخ‌های قالبی از 2 روش می‌تونید استفاده کنید:

روش اول: با استفاده از موکاپات یا موکاکرم قهوه اسپرسو دم کنید و اجازه بدید تا خنک بشه. سپس قهوه رو داخل قالب یخ بریزید و چند ساعت در فریزر قرار بدید تا ببنده. اگر طرز درست کردن قهوه اسپرسو رو بلد نیستید، روی گزینه زیر کلیک کنید.

 

طرز درست کردن قهوه اسپرسو

 

روش دوم: در این روش که روش ساده‌تری هم هست می‌تونید با استفاده از پودر قهوه فوری مثل پودر نسکافه گلد یا نسکافه کلاسیک یخ‌های قهوه قالبی درست کنید. کافیه تا یک قاشق غذاخوری از این پودرها رو داخل یک لیوان آب حل کنید و سپس داخل قالب یخ بریزید و بزارید فریزر تا ببنده. اگه نمی‌دونی پودر نسکافه گلد یا نسکافه کلاسیک باکیفیت رو از کجا تهیه کنی اصلا نگران نباش! ما تو کافه قنادی لانیا همه این محصولات رو با کیفیت عالی داریم.

2. بعد از اینکه یخ‌هاتون آماده شدن و اونها رو داخل لیوان سرو ریختید، شیر رو به یخ‌ها اضافه کنید. فقط حواستون باشه که لیوان رو پر نکنید و یه قسمت از سر لیوان برای اضافه کردن فوم به آیس کافی خالی باشه.

 

3. در مرحله بعدی به یه موکاکرم نیاز دارید. پودر نسکافه گلد یا کلاسیک لانیا رو به همراه شکر و آب داخل مخزن موکاکرم بریزید. بعد درب مخزن رو بزارید و با استفاده از اهرم بالای موکاکرم چندین بار بالا و پایین کنید تا به صورت فوم یا خامه دربیاد. حالا این فوم تهیه شده از نسکافه رو بر روی مواد قبلی اضافه کنید.

 

4. در مرحله بعد مقداری شیر رو داخل فرنچ پرس بریزید و دوباره مثل مرحله قبلی اهرم فرنچ پرس رو چند بار بالا و پایین کنید تا شیر کف کنه و یه فوم خوشگل بهتون بده. این بار هم این فوم سفید رنگ رو روی مواد قبلی بریزید تا یه آیس کافی جذاب و دلبر درست کنید.

 

5. در آخر هم برای دیزاین آیس کافی مقداری پودر کاکائو رو با استفاده از یک صافی چای به روی فوم بریزید. امیدواریم که این آیس کافی شیک رو توی خونه آماده کنید و ازش لذت ببرید.

ارتباط با ما
کافه قنادی لانیا
تماس با ما:۰۹۳۶۲۵۱۴۲۸۷

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کافه قنادی لانیا می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین