در حال بارگذاری فایل ...
اپ کافه قنادی لانیادسترسی آسان‌تر
جستجو کنید...

 

 

قهوه فوری؟!

 

بله ما می‌دونیم که درست کردن قهوه یکم دنگ و فنگ داره و واسه خیلیا که سرشون شلوغه کار زمان بریه و ممکنه وقت کافی برای دم کردن یه قهوه خوش طعم و عالی نداشته باشن. اما از لذت خوردن قهوه هم نمیشه گذشت. حالا چاره کار چیه؟ قهوه فوری!

قهوه فوری یا قهوه آماده از خود دانه‌های قهوه بدست میاد و محصول فرآوری شده‌ای هستش که از دونه‌های قهوه حاصل میشه. به بیان ساده‌تر، کارخونه‌های قهوه سازی یه سری فعل و انفعالات و فرایندها بر روی پودر قهوه انجام میدن و نتیجه‌اش میشه قهوه فوری. پس شما برای دم کردن قهوه فوری مثل قهوه اسپرسو یا قهوه ترک نیازی به دستگاه‌ها و وسایل مخصوص دم کردن قهوه ندارید.

مزیت قهوه‌های فوری نسبت به پودر قهوه اینه که زمان خیلی کمتری رو از شما می‌گیره برای آماده سازی. همچنین وزن و حجم کمتری هم نسبت به دانه‌های قهوه داره و عمر مفید طولانی‌تری نسبت به اونها داره. فرقی نداره از کدوم یکی از انواع قهوه فوری استفاده می‌کنید، فقط کافیه یک اسکوپ از پودر قهوه فوری رو با یک لیوان آب جوش و یا شیر گرم مخلوط کنید و یه لیوان نوشیدنی کافئین دار خوش عطر و طعم رو میل کنید. حالا وقتشه که بریم با انواع قهوه فوری لانیا آشنا بشیم و ببینیم که چجوری درست میشن. 

انواع پودر قهوه فوری لانیا

پودر نسکافه

 

پودر نسکافه یک جانشین خوب برای قهوه اسپرسو محسوب میشه. اگر طعم تلخ اسپرسو رو دوست دارید و عطر اون به شما حس خوبی میده و همچنین دوست دارید یه نوشیدنی با کافئین بالا مصرف کنید حتما از پودر نسکافه لانیا استفاده کنید. پودر نسکافه به 2 دسته تقسیم میشه: نسکافه گلد و نسکافه کلاسیک.

 

 

نسکافه کلاسیک دارای دونه‌ها و گرانول‌های ریزتریه و رنگ تیره‌تر و طعم تلخ‌تری داره. نسکافه کلاسیک با فرایندی به اسم اسپری خشک تهیه میشه و کافئین بیشتری نسبت به نسکافه گلد داره.

 

 

 

نسکافه گلد دارای گرانول‌های درشت تریه و رنگ روشن‌تری هم داره. در مقایسه با نسکافه کلاسیک، نسکافه گلد تلخی ملایم‌تری داره و کافئینش هم کمتره. این نوع نسکافه با استفاده از روشی به نام اسپری فریز تهیه میشه. 

طرز تهیه انواع نسکافه به این صورته که یک قاشق از پودر نسکافه رو داخل یک فنجون می‌ریزیم و آب جوش اضافه می‌کنیم. اگر دوست دارید قهوه‌تون طعم ملایم‌تری داشته باشه و یک لاته فوری داشته باشید می‌تونید به جای آب جوش از شیر داغ استفاده کنید. اگر هم شیر در دسترستون نبود، می‌تونید با سفارش کافی کریمر از لانیا و با اضافه کردن 2 قاشق از اون به یک قاشق پودر نسکافه و یک لیوان آب جوش، یک قهوه با دلپذیر برای خودتون درست کنید.

همین حالا پودر نسکافه دلخواهت رو انتخاب کن

پودر کاپوچینو لانیا

 

کاپوچینو یکی از نوشیدنیهای بر پایه قهوه اس که ترکیبی از قهوه اسپرسو و شیر و فومه. برای اینکه از خوردن یک فنجان کاپوچینوی خوشمزه لذت ببرید نیاز دارید تا اون رو با دستگاه اسپرسوساز دم کنید که طبیعتا وقت گیره. طرز تهیه کاپوچینو اینجوریه که باید یک سوم از حجم فنجونتون رو اسپرسو بریزید و یک سوم شیر گرم و یک سوم بالای فنجون کاپوچینوتون فوم یا کف باشه.

شما می‌تونید با خرید پودر کاپوچینو آماده لانیا در طعمهای مختلف و خاص در وقت و هزینه خودتون صرفه جویی کنید و لذت نوشیدن یه کاپوچینوی پر از کف رو تجربه کنید. کافیه تا فقط یک اسکوپ از پودر کاپوچینوی لانیا رو به یک لیوان آب جوش و یا شیر گرم اضافه کنید تا یه نوشیدنی فوق العاده داشته باشید. ما پودر کاپوچینو رو در طعم‌های مختلف از جمله کلاسیک، کاپوچینو فندقی، کاپوچینو شکلاتی و کاپوچینو وانیلی براتون آماده کردیم . مطمئنیک که از کیفیت و طعم اونها سوپرایز میشید.

آیس کاپوچینو

کی گفته که کاپوچینو حتما باید گرم خورده بشه؟ تا حالا آیس کاپوچینو رو امتحان کردید؟

آیس کاپوچینو هم یه نوشیدنی شگفت انگیز درست مثل کاپوچینو هستش اما بصورت سرد و با یخ سرو میشه. اگر طرفدار نوشیدنی‌های خنک هستید و در روزهای گرم ترجیح میدید که یه لیوان نوشیدنی خنک بنوشید، چی بهتر از آیس کاپوچینو!

 

پودر آیس کاپوچینو لانیا هم در انواع طعم‌های مختلفی وجود داره که با سفارش و خرید اونها می‌تونید از طعم بی‌نظیرشون بچشید.

برای تهیه آیس کاپوچینو یه اسکوپ از پودر آیس کاپوچینو رو داخل لیوان بریزید و به اون آب سرد اضافه کنید و هم بزنید تا نوشیدنیتون آماده بشه. اگر دوست داشتید می‌تونید چند تکه یخ هم به اون اضافه کنید.

همین حالا کاپوچینو مورد علاقت رو انتخاب کن

پودر هات چاکلت

درسته که هات چاکلت جزء نوشیدنی‌های بر پایه قهوه نیست اما طرفدارای زیادی داره. برای اینکه بتونید یه هات چاکلت خوشمزه غلیط درست کنید نیازه که کلی مواد اولیه آماده کنید و وقت زیادی براش صرف کنید. اما برای این کار هم ما یه گزینه خوب براتون داریم: پودر هات چاکلت آماده لانیا.

یه اسکوپ از این پودر هات چاکلت رو در یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و یه شکلات داغ خوشمزه رو در عرض چند ثانیه برای خودتون درست کنید. 

ارتباط با ما
کافه قنادی لانیا
تماس با ما:۰۹۳۶۲۵۱۴۲۸۷

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کافه قنادی لانیا می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین