در حال بارگذاری فایل ...
اپ کافه قنادی لانیادسترسی آسان‌تر
جستجو کنید...
طرز تهیه موکا کیو

 

موکا کیو

 

موکا کیو هم یک نوشیدنی منحصربفرد و بر پایه قهوه هستش که ترکیبات متفاوتی در اون وجود داره و همین هم باعث شده که یه طعم خاص و عالی داشته باشه. توی ترکیبات این قهوه جذاب زعفران وجود داره که هم تلخیه قهوه رو ملایم‌تر می‌کنه و هم طبع سرد قهوه رو از بین می‌بره. عصاره وانیل موجود توی موکا کیو عطر فوق العاده‌ای به اون می‌بخشه و مطمئنم که عاشقش میشید. این نوشیدنی شیک و با کلاس رو هم می‌تونید برای خودتون درست کنید و از اون لذت ببرید و هم در مهمونی‌ها و دورهمی‌ها با این نوشیدنی از مهمون‌ها پذیرایی کنید.

 

مواد لازم:

نسکافه گلد لانیا 2 قاشق مرباخوری
شکر 1 قاشق مرباخوری
آب جوش یک لیوان
عصاره لیوان 2 قطره
زعفران دم کرده نصف لیوان
شیر فوم دار نصف لیوان سرو
ویدئوی طرز تهیه موکا کیو
(برای تماشای ویدئو بصورت تمام صفحه، بر روی گزینه‌ای که در قسمت پایین سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.)

 

  1.  در مرحله اول لازمه که 2 قاشق مربا خوری از پودر نسکافه گلد رو با یک قاشق مربا خوری شکر و 2 قاشق آب مخلوط کنید. این مخلوط رو با استفاده از همزن برقی حسابی هم می‌زنیم تا حالت فوم مانند به خودش بگیره. توصیه می‌کنیم از نسکافه گلد لانیا استفاده کنید تا از کیفیت بی نظیر اون لذت ببرید.
  2. حالا کمی دیگه آب جوش به مواد قبلی اضافه کنید و دوباره با همزن برقی انقدر هم بزنید تا یه عالمه فوم قهوه‌ای رنگ داشته باشید.
  3. در مرحله بعدی فنجون سرو مورد نظرتون رو بردارید و داخل اون 2 قطره عصاره وانیل بچکونید.
  4. زعفران دم کرده رو که از قبل دم کرده بودید رو به لیوان اضافه کنید.
  5. حالا نوبت اضافه کردن مخلوط نسکافه و شکر که به صورت فوم درومدن هستش.
  6. در آخر هم شیر گرم رو داخل یک لیوان دیگه انقدر با همزن برقی هم می‌زنیم تا شیر هم کف کنه و فوم دار بشه. بعد شیر رو به حالت دورانی به مواد توی لیوان سرو اضافه می‌کنیم.
  7. موکا کیو آماده است و می‌تونید این نوشیدنی عالی رو میل کنید. موکا کیو به دلیل تلفیق طبع گرم زعفران با طبع سرد قهوه بسیار متعادل هستش و وجود زعفران در این نوشیدنی باعث ایجاد نشاط و سرخوشی در شما میشه.

نوش جان!

 

ارتباط با ما
کافه قنادی لانیا
تماس با ما:۰۹۳۶۲۵۱۴۲۸۷

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کافه قنادی لانیا می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین