در حال بارگذاری فایل ...
اپ کافه قنادی لانیادسترسی آسان‌تر
جستجو کنید...
طرز تهیه قهوه با کافی کریمر

 

درست کردن قهوه با کافی کریمر

 

طعم تلخ و تند قهوه برای خیلی از افراد خوشایند نیست و اونها ترجیح میدن تا قهوه تلخشون رو با اضافه کردن کمی شکر، شیر و یا کافی کریمر متعادل‌تر کنن. کافی کریمر در واقع یک محصول پودری شکل هستش که شبیه شیرخشکه و جایگزینی مناسب برای شیر و خامه محسوب میشه. ماهیت کافی کریمر غیرلبنیه و معمولا از روغن‌های گیاهی درست میشه. کافی کریمر رو با اسم‌های دیگه‌ای از جمله پودر شیر، سفیدکننده قهوه، کرم قهوه و کافی کریمر نباتی هم صدا می‌کنن. این پودرها گاهی در ترکیبات خودشون شکر دارن و با اضافه شدن به قهوه یا چای اون رو کمی شیرین می‌کنن. 

 

تفاوت کافی میت با کافی کریمر چیه؟

 

در واقع فرق خیلی بزرگی بین کافی میت و کافی کریمر وجود نداره و هر دو برای متعادل کردن طعم تلخ و تند قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها به کار میرن و رنگ اونها رو روشن‌تر می‌کنن. متمایزترین تفاوت بین این دو محصول، در نحوه تولید اونهاست که برای هر کدوم متدهای مختلفی استفاده میشه.

توی این مقاله می‌خوایم یه رسپی خیلی خیلی راحت برای درست کردن یه قهوه دلچسب با استفاده از کافی کریمر رو بهتون آموزش بدیم. پس با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

 

پودر نسکافه گلد 2 قاشق چایخوری
کافی کریمر 1 قاشق چایخوری
آب جوش یک فنجان
طرز تهیه قهوه با کافی کریمر
(برای تماشای ویدئو بصورت تمام صفحه، بر روی گزینه‌ای که در قسمت پایین سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.)
  1. برای اینکه یه قهوه خوش طعم رو در عرض چند ثانیه برای خودتون آماده کنید فقط کافیه داخل یک فنجون آب جوش بریزید. فنجونتون رو به حالت سر خالی از آب جوش پر کنید.
  2. حالا نوبت اضافه کردن پودر قهوه هستش. ما در ویدئوی بالا از 2 قاشق چایخوری پودر نسکافه گلد لانیا استفاده کردیم. اما شما می‌تونید هم از پودر نسکافه کلاسیک لانیا استفاده کنید و هم از پودر قهوه اسپرسو فوری لانیا. مخلوط بدست اومده رو هم بزنید تا یکدست بشه.
  3. در آخر هم یک قاشق از کافی کریمر رو به مخلوط قبلی اضافه کنید و نوشیدنی فوق العادتون رو نوش جان کنید. کافی کریمر رنگ قهوه رو روشن می‌کنه و یک طعم خامه‌ای هم به اون اضافه می‌کنه. شما می‌تونید قهوه با کافی کریمر رو هم برای خودتون درست کنید و هم برای مهمونی‌ها و دورهمی‌های دوستانه.

نوش جان!

ارتباط با ما
کافه قنادی لانیا
تماس با ما:۰۹۳۶۲۵۱۴۲۸۷

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کافه قنادی لانیا می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین