در حال بارگذاری فایل ...
اپ کافه قنادی لانیادسترسی آسان‌تر
جستجو کنید...
طرز تهیه آیس کاپوچینو وانیلی

 

آیس کاپوچینو وانیلی

 

یکی دیگه از نوشیدنی‌های خنک تابستونی که خوردنش حال آدم رو خوب می‌کنه آیس کاپوچینو وانیلی هستش. ما توی این پست طرز تهیه آیس کافی با پودر آیس کاپوچینو وانیلی رو بهتون آموزش میدیم که هم از نظر ظاهری خیلی شیک و باکلاسه و هم از نظر طعم فوق العاده است. یک نوشیدنی کاملا خنک و تابستونی که هم می‌تونید برای خودتون و اعضای خونوادتون درست کنید و هم برای دورهمی‌ها و مهمونی‌ها. پس بزن بریم!

 

نکته: قبلا در یک پست مجزا طرز تهیه آیس کافی با کاپوچینو به 2 روش متفاوت رو براتون تهیه کردیم که برای تماشای اون فقط کافیه روی جمله آبی رنگ کلیک کنید.

 

مواد لازم:

 

خامه قنادی به مقدار لازم
گل پنیرک مقداری
آب یک فنجان کوچک
پودر آیس کاپوچینو وانیل یک اسکوپ
یخ قالبی چند عدد
شیر خنک یک لیوان

 

 

طرز تهیه آیس کاپوچینو وانیلی لانیا
(برای تماشای ویدئو بصورت تمام صفحه، بر روی گزینه‌ای که در قسمت پایین سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.)

آیس کاپوچینوی وانیلی که برای شما در نظر گرفتیم می‌خوایم شبیه یک آسمون دیزاینش کنیم تا ظاهر قشنگی به خودش بگیره و جداب‌تر بشه.

  1. اول از همه مقداری خامه قنادی رو داخل یک قیف یا یک نایلون که تهشو سوراخ کردیم می‌ریزیم و درست مانند ویدئو با قرار دادن سه تا دایره کوچیک کنار هم بر روی جداره لیوان سرو ابرهای خوشگلمون رو درست می‌کنیم. چند تا از این ابرهای دلبر درست کنید و لیوان سرو رو کنار بزارید.
  2. حالا کمی گل پنیرک رو که می‌تونید از عطاری‌ها تهیه کنید رو داخل فرنچ پرس بریزید و یک فنجون آب خنک روش بریزید تا رنگش دربیاد.
  3.  دوباره بریم سراغ لیوان سرو و یک اسکوپ از پودر آیس کاپوچینو وانیل آماده لانیا رو داخلش بریزید. ما تو وبسایت لانیا انواع پودر آیس کاپوچینو با طعم‌های متفاوت رو موجود داریم که شما می‌تونید بسته به ذائقه خودتون از هرکدوم از اونها استفاده کنید.
  4. یخ‌های قالبی رو از یخچال دربیارید و داخل لیوان بندازید.
  5. بعد از پودر آیس کاپوچینو و یخ‌های قالبی نوبت اضافه کردن شیره. یک لیوان شیر خنک رو به مواد داخل لیوان سرو اضافه می‌کنیم. برای اینکه شیر فوم داشته باشه و آیس کاپوچینو جذاب‌تر بشه می‌تونید از قبل شیر رو داخل فرنچ پرس بریزید و با استفاده از اهرم اون، شیر رو فوم دار کنید.
  6. حالا گل پنیرک رو که از قبل خیس کردیم و رنگ پس داده به مواد قبلی اضافه می‌کنیم و از رنگ آبی‌ای که بوجود آورده لذت می‌بریم.

این نوشیدنی جذاب و زیبا رو می‌تونید درست کنید و از نوشیدن یک آیس کاپوچینوی وانیلی فوق العاده لذت ببرید.

انواع پودر آیس کاپوچینو
ارتباط با ما
کافه قنادی لانیا
تماس با ما:۰۹۳۶۲۵۱۴۲۸۷

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کافه قنادی لانیا می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین