در حال بارگذاری فایل ...
اپ کافه قنادی لانیادسترسی آسان‌تر
جستجو کنید...
طرز تهیه کاپوچینو وانیلی بدون دستگاه

 

طرز تهیه کاپوچینو وانیلی با آب جوش در خانه

 

کاپوچینو به خودی خود یک نوشیدنی جذاب و محبوبه که حسابی طرفدار داره. حالا فکر کن این کاپوچینوی جذاب، دارای عصاره وانیل هم باشه. وای که چه شود! کاپوچینو وانیلی یک نوشیدنی گرم و بسیار خوش طعمه که با خوردنش حسابی رفرش میشید. شاید تا الان فقط کاپوچینو کلاسیک درست کردید و با انواع مختلفی از کاپوچینو آشنا نبودید. بخاطر همین توی این پست بهتون یه کاپوچینوی خوش عطر و خوشمزه رو آموزش میدیم که مطمئنیم از خوردنش پشیمون نمیشید. شما در کافه قنادی لانیا می‌تونید انواع پودر کاپوچینو با طعم‌های متنوع و دلنشین رو پیدا کنید.

 

شاید فکر کنید که برای درست کردن چنین نوشیدنی جذابی حتما باید دستگاه اسپرسوساز داشته باشید؛ اما اینطور نیست. شما به راحتی هر چه تمام‌تر می‌تونید این کاپوچینو وانیلی دلبر رو درست کنید و حسابی کیف کنید. پس با ما همراه باشید تا بهتون بگیم که چطوری می‌تونید در عرض یک دقیقه یک نوشیدنی گرم فوق‌العاده رو برای خودتون درست کنید.

 

مواد لازم:

 

آب جوش یک لیوان
پودر کاپوچینو وانیلی لانیا 1 قاشق

 

 

طرز تهیه کاپوچینو وانیلی
(برای تماشای ویدئو بصورت تمام صفحه، بر روی گزینه‌ای که در قسمت پایین سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.)

همونطور که در ویدئو می‌بینید، برای تهیه کاپوچینو با آب جوش فقط کافیه یک قاشق از پودر کاپوچینو وانیلی لانیا رو داخل لیوان سرو بریزید و روی اون رو آب جوش بریزید. پودر کاپوچینو وانیلی و آب جوش رو هم بزنید تا نوشیدنی شما آماده بشه. به همین راحتی!

 

نکته: اگر دوست دارید کاپوچینوی شما طعم خامه‌ای‌تری داشته باشه، می‌تونید نصف لیوان یا ماگتون رو شیر گرم و نصف دیگه رو آب جوش بریزید. قطعا از این ترکیب لذت بیشتری خواهید برد.

 

اگر می‌خواید طرز تهیه کاپوچینو شکلاتی بدون دستگاه در خانه رو هم یاد بگیرید، کلیک کنید تا با نحوه درست کردن کاپوچینو شکلاتی با آب جوش رو هم یاد بگیرید.

محصولات مرتبط
ارتباط با ما
کافه قنادی لانیا
تماس با ما:۰۹۳۶۲۵۱۴۲۸۷

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کافه قنادی لانیا می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین