در حال بارگذاری فایل ...
اپ کافه قنادی لانیادسترسی آسان‌تر
جستجو کنید...
طرز تهیه قهوه لاته آبی در خانه

 

قهوه لاته آبی

 

قهوه لاته یا قهوه لته به خودی خود جزء محبوب‌ترین قهوه‌ها در تمام دنیا محسوب میشه. اما همیشه هم که نمیشه لته معمولی خورد! آدم یه وقتایی دلش می‌خواد حتی در محبوب‌ترین نوشیدنی‌هاش هم کمی تنوع ایجاد بکنه واون رو جذاب بکنه. اما چه تغییری قشنگ‌تر از رنگ آبی؟! قهوه لاته آبی یکی از زیر مجموعه‌های لته حساب میشه و با اندکی تغییر و افزودن یه سری مواد خوراکی رنگی، رنگ آبی به خودش می‌گیره که انصافا از نظر طعم هم خیلی خوشمزه‌اس. درست کردن این نوشیدنی جذاب و دلربا بسیار راحته و ترکیبات اصلیش درست مثل لاته است.

برای درست کردن قهوه لاته آبی به شیر (ترجیحا پرچرب)، گیاه پنیرک یا رنگ خوراکی آبی و قهوه فرانسه نیاز دارید. قهوه فرانسه نوعی قهوه هستش که نسبت به قهوه اسپرسو درشت‌تر آسیاب میشه. نیازی نیست برای خرید قهوه فرانسه نگرانی داشته باشید چرا که می‌تونید اون رو سایت کافه قنادی لانیا به راحتی تهیه کنید. 

 

مواد لازم برای تهیه قهوه لاته آبی:

 

شیر پرچرب نصف لیوان
عصاره گل پنیرک یا رنگ خوراکی آبی به مقدار دلخواه
تکه های یخ با گل پنیرک چند تکه
قهوه فرانسه لانیا یک شات
گل پنیرک و بلوبری برای تزئین

 

 

ویدئوی آموزش لاته آبی
(برای تماشای ویدئو بصورت تمام صفحه، بر روی گزینه‌ای که در قسمت پایین سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.)

 

شیر رو داخل لیوان سرو می‌ریزیم و با عصاره گل پنیرک یا رنگ خوراکی آبی با همزن حسابی مخلوط می‌کنیم تا غلیط‌تر بشه و فوم قشنگی روی شیر ایجاد بشه.

 تکه های یخ رو که از قبل با گل پنیرک در داخل قالب درست کرده بودیم داخل لیوان می‌ریزیم و بعد قهوه فرانسه لانیا رو که اون رو هم از قبل  با فرنچ پرس دم کرده بودیم به محتویات شیر اضافه می‌کنیم و در آخر یک قالب یخ پرشده با قهوه و شکلات رو داخل نوشیدنیمون می‌ریزیم و با گل پنیرک و بلوبری تزیین می‌کنیم.

 

  • گل پنیرک یا رنگ خوراکی آبی رو می‌تونید از لوازم قنادی فروش‌ها یا عطاری‌ها تهیه کنید.

    اصلا مگه داریم جذابتر از این لاته آبی؟!! این نوشیدنی خوش طعم و خوش آب‌ورنگ رو می‌تونید هم برای خودتون و هم برای پذیرایی از مهموناتون درست کنید و لذت ببرید.

نوش جان!

 

ارتباط با ما
کافه قنادی لانیا
تماس با ما:۰۹۳۶۲۵۱۴۲۸۷

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کافه قنادی لانیا می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین